Časté dotazy o nákupu

Kolik platím za dopravu při objednávce? 

Cena dopravy se liší podle výše objednávky a vybraného dopravce. Při nákupu nad 2000 je doprava ZDARMA. Více informací o dopravě najdete v sekci Doprava.

Jak dlouhá je záruka na zboží? 

Ze zákona jsou to 2 roky pro koncového spotřebitele. Více informací o záruce najdete v obchodních podmínkách. 

Co dělat, když mi nepřijde potvrzení objednávky na email? 

Podívejte se do spamu či hromadných e-mailů. Pokud e-mail nemůžete najít, napište nám na email shop@lokni.cz nebo volejte na +420 725 122 310 

Co dělat, když zatím objednávka nedorazila? 

Napište nám na email shop@lokni.cz nebo volejte na +420 725 122 310 

Mohu si objednávku vyzvednout osobně? 

Ano, můžete. Ozvěte se nám prosím dopředu, kdy se zastavíte na email shop@lokni.cz nebo volejte na +420 725 122 310. Většinou tu býváme od pondělí do pátku mezi 9:00 a 16:00. Najdete nás na adrese Lokni, Vratislavova 4/27, Praha 2. 

Jak obdržím fakturu k objednávce? 

Faktura Vám přijde na email při zaplacení nebo při vyřízení objednávky.  

Mohu objednávku zrušit před doručením? 

Napište nám prosím na email shop@lokni.cz nebo volejte na +420 725 122 310 

Co dělat, když zboží dorazí poničené? 

Napište nám prosím nejpozději do dvou pracovních dnů od obdržení poškozeného zboží na email shop@lokni.cz nebo volejte na +420 725 122 310. 

Obnoví se mi automaticky nákup filtru po půl roce? 

Po 5 měsících vám přijde informační e-mail o tom, že je filtr potřeba vyměnit. Náhradní filtr snadno nakoupíte na našem webu znovu. 

Jak vrátit zboží? 

Veškeré zboží je možné vrátit do 14 dnů (od převzetí zásilky) bez udání důvodu. Kontaktujte nás prosím telefonicky nebo emailem, nejlépe vyplněním a zasláním níže uvedeného formuláře na email shop@lokni.cz nebo volejte na +420 725 122 310.  

Zboží musí být vráceno kompletní, v původním stavu, nesmí jevit známky opotřebení a používání. Nezapomeňte prosím přiložit vyplněný Formulář k odstoupení od smlouvy. 

Formulář k odstoupení od smlouvy

Při vrácení zboží prosím zachovejte původní obal. Nepoužívejte lepící pásku přímo na krabici. Je vhodné krabici nejprve obalit papírem nebo folií, a nakonec krabici zpevnit lepící páskou. Zpětnou dopravu hradí kupující.

Zboží prosím zašlete na:  

LOKNI s.r.o. 
Vratislavova 4/27 
128 00 Praha 2 

Poznámka: Filtr na vodu se aktivuje sundáním uzávěru filtru, proto je ho možné vrátit pouze v případě, že nebude porušena bezpečností pečeť na uzávěru filtru. 

Kdy dostanu zpět peníze z vráceného zboží? 

Peníze zpět vám budou zaslány do 14 dní od obdržení zpětné zásilky. Bude vám vrácena celá kupní cena včetně nákladů za dopravu k vám. Zpětnou dopravu hradí kupující.  

Reklamace zboží 

Reklamace zboží se řídí Reklamačním řádem, který je přílohou našich Všeobecných obchodních podmínek. Pokud potřebujete reklamovat zboží kontaktujte nás na email shop@lokni.cz nebo volejte na +420 725 122 310 a vyplňte prosím přiložený dokument. Formulář obsahuje údaje potřebné k vyřízení reklamace zboží bez zbytečných průtahů. 

Formulář pro reklamace